25.12.09

Indlæg #715

1: Regnen spiller på skråvinduerne. Apple Pages 09 har Helvetica som default font - det passer mig fint i min stol bagved træet. Villaen er fyldt med telefoner. På sofabordet: en lille sort notesbog. En margretheskål. Clarins Moisture Gel. Rødvinsglas. En pande (aida nano easy cook & clean). Fleur de sel de Guérande. To glas med Fairtrade-krydderier. Amoz Oz’ Vers om livet og døden ovenpå Amoz Oz’ Rhyming Life and Death. “Vil du med ud og gå en tur på trods af vejret?”. Roman Polanski Collection. En blå sweater. Og andres gaver. Belgisk diamantchokolade. The Body Shops Body Butter. Flybilletter til Barcelona. Hjemmesko. Jeg er lidt tør i munden. I aftes havde jeg min fars sorte velourvest på. I dag har jeg min fars countryclub-agtige pastelgule v-hals-sweater på over hans forvaskede gamle sorte Hugo Boss t-shirt. Der er masser af nisser. Måske kan man stjæle en lur. 2: Bonusguide 2010. En blanding af levende og elektriske lys. En tiltagende tromlen. Ni hjerter i et større roterende hjerte. Man får hurtigt drukket for meget i julen. Agurke-rabarber-daiquiri. Baby's got the blues m.m. Endnu flere hjerter i endnu flere større hjerter. Hvornår bekender man sig? Mickey Sabbath og Fyrst Mysjkin spøger i mit seneste manus. Trin på trappen. Det giver helt sikkert mere mening at holde op med at skrive, lukke computeren ned og åbne en bog. Beklager beklager. Jeg har lyst til at sige tillykke.