16.11.09

i Odense

¤ Jeg steger et andebryst. Er i Odense i nogle dage. Min søn bor med sin mor herovre. Når jeg er alene forsøger jeg at nå at få læst Suzanne Brøggers Kærlighedens veje og vildveje. I morgen skal jeg tale om Pablo Llambías remake af den - og også om Preben Major Sørensens seneste bog - i Århus. Jeg har ikke haft alt for meget tid til at forberede mig, men det går nu nok. Jeg har læst Pablos og majorens bøger og skal nok nå at få læst Suzanne Brøggers i morgen formiddag også... Må hellere se til anden.

¤ Der er en masse ting jeg har læst og håber på snart at få tid til at sætte mig ned og tænke lidt mere over. Jeg skal have "anmeldt" nogle ting. Bl.a. Chresten Forsoms bog. Og Mette Moestrups. Nogle tidsskrifter også. En del af det vil jeg tale om i en videoanmeldelse - eller måske... kun måske... Og nu skrev jeg videre i stedet for at se til anden. Suk.

¤ Dette er desværre ikke autentiske noter fra min lille lilla bog. Jeg har ikke haft den på mig siden jeg kom hjem fra Bergen. Måske ligger den i min taske. Jeg checker lige. For i så fald vil jeg flytte den over i min jakkelomme.

¤ Jeg tror min lilla notesbog ligger i København.

¤ I næste nummer af Standart skulle der meget gerne være et portræt af Rasmus Halling Nielsen, som jeg har skrevet. Glæder mig til på en eller anden måde at få flettet ham ind i min magister også. Skal til at skrive på den sådan ca. nu. Åh hans sorte kuvert skal jeg også have skrevet om.

¤ Først åbne nogle flere vinduer og skrue meget højere op for musikken.