10.11.09

Audiatur 09: Dagbog 12


¤ Som afslutning på min Audiatur-dagbog embedder jeg hermed en lille video fra efterfesten lørdag aften.

¤ Simen Hagerup kokkererede i timevis før gæsterne kom. Suppe, salater, chili con carne uden kød m.m.

¤ En forfatterskoledelegation dukkede op med 6 liter hjemmebrygget mjød midt på natten.

¤ En håndfuld af os endte til efter-efterfest på Aleksandr Skidans værelse på hotellet. Pascal havde et udvalg af nyere hiphop på sin mobiltelefon. Det kom til at fungere som en slags soundtrack for natten. Blandet med jodling.

¤ Søndag morgen stod Rasmus og jeg op efter blot tre timers søvn, spiste morgenmad, pakkede og gik en længere tur rundt i byen med Anja Utler. Fulgtes i en taxi til lufthavnen.

¤ Senere på måneden åbner Audiatur en boghandel i Moss. Jeg glæder mig til at kigge forbi.